Доставка

ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИТЕ СТОКИ

  1. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ
  2.  

1.1. След като в www.pillowpoint.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл за успешно приетата поръчка.

1.2. Доставка се прави само на успешно приети поръчки. При опаковане на поръчаната стока, потребителят бива уведомяван , че стоката се предава на куриер за транспортиране до съответния адрес, чрез имейл

1.3. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и в официални празници.

1.3.1. Поръчките се изпращат до 48ч 

1.3.2. Събота и неделя не се изпращат пратки, както и на официални почивни дни

1.4. Продавачът използва за доставки куриерска фирма “Спиди” АД (Speedy) и Еконт, като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа.

1.5. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес или до офис на „Спиди“ АД или Еконт в съответния град.

1.6. Цената за доставка е ориентировъчно 5, до офис на Спиди или Еконт. При покупки над 100лв доставката е безплатна, до ОФИС на Спиди. Ако желаете да ви бъде изпратена до адрес - доставката е за ваша сметка. Сайтът е направен така, че изчислява сумата за доставка. Над 100 лв, доставката до офис на куриер е безплатна.

1.7. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на „Спиди“ АД да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

1.8. Ако Потребителят не вземе своята поръчка в посочения срок, Продавачът се освобождава от задължението да изпраща други поръчки на този Потребител

1.9. Плетивата се изпращат в кашони, за да не се мачкат. 

1.10. Всичко се изпраща с опция преглед. Ако след преглед на поръчката не желаете да я вземете - доставката и в двете посоки е за ваша сметка