Доставка

ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИТЕ СТОКИ

  1. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ
  2.  

1.1. След като в www.pillowpoint.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл за успешно приетата поръчка.

1.2. Доставка се прави само на успешно приети поръчки. При опаковане на поръчаната стока, потребителят бива уведомяван , че стоката се предава на куриер за транспортиране до съответния адрес, чрез имейл

1.3. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и в официални празници.

1.3.1. Поръчки, направени преди 14:00ч, се изпращат на същия ден. Ако поръчката е пусната след 14:00ч - изпраща се на следващия, освен ако не е почивен ден.

1.3.2. Събота и неделя не се изпращат пратки, както и на официални почивни дни

1.4. Продавачът използва за доставки куриерска фирма “Спиди” АД (Speedy), като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа.

1.5. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес или до офис на „Спиди“ АД в съответния град.

1.6. Цената за доставка е ориентировъчно 5, до офис на Спиди. При покупки  над 50лв. доставката е безплатна, за плетива, до ОФИС на Спиди. Ако желаете да ви бъде изпратена до адрес - доставката е за ваша сметка. При поръчка на прежди или консумативи над 50лв, доставката е за сметка на получателя.

1.7. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на „Спиди“ АД да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

1.8. Ако Потребителят не вземе своята поръчка в посочения срок, Продавачът се освобождава от задължението да изпраща други поръчки на този Потребител

1.9. Плетивата се изпращат в кашони, за да не се мачкат. Заплащат се от Продавачът

1.10. Всичко се изпраща с опция преглед. Ако след преглед на поръчката не желаете да я вземете - доставката и в двете посоки е за ваша сметка