Често задавани въпроси (FAQ)

Здравейте ! Трябва ми конкретен цвят, но не успявам да го намеря в сайта, дали случайно имате от него и кога ще можете да ми го изпратите?

Всичко налично е качено в сайта, ако разгледате конкретната категория и не успеете да намерите търсения от вас цвят - значи нямам такъв, не мога да ви кажа дали ще има и кога. 

Как се случва доставката?

Можете да избирате между куриерска фирма Еконт и Спиди. Сайтът има интеграция и с двете куриерски фирми и е направен така, че да ви изчислява сума за доставка, спрямо тежестта на избраните артикули.

Можете да избирате между доставка до офис, автомат или личен адрес.

Доставката над 100 лв до офис на куриер е безплатна.

Поръчките се изпращат максимум след 48 часа. Стандартно се изпращат още в същия ден. Събота и неделя не се изпращат пратки.

Видях, че се предлага възможност за пазаруване на кредит. Може ли повече информация?

Поръчката на изплащане става чрез tbi bank, тук можете да прочетете повече: https://bnpl.tbibank.support/procedure.php

Тук ще намерите информация за това как можете да плащате вашите вноски: Начини на плащане

 

Здравейте! Кога ще има нови цветове / основи / прежди ? Трябва ми конкретен цвят, изчерпан е!

Не мога да бъда точна и конкретна в отговора на този въпрос. Можете да следите страницата във фейсбук или профила в инстаграм, за да ви излиза пост, всеки път, когато има ново зареждане . Не смея да се ангажирам с дати и да давам обещания, тъй като не винаги зависят от мен нещата. Случвало се е зареждане да пристигне след 2-3 дни, както и след 2-3 месеца. Щом има нови артикули или цветове качвам постове :))

Имам поръчка, кога ще я пратите?

Аз, също като вас, имам желание да изпратя вашата поръчка възможно най-бързо. Опитвам се всеки ден да изпращам вашите пратки, но понякога са изключително много и не успявам. Максималният срок за изпращане на вашата пратка е 48ч. след като е направена поръчката. Ако до 3 дни след като сте пуснали поръчката си не получите известие от куриет, можете да се свържете с мен, за да проверя какво се случва. Можете да следите статуса на вашата поръчка и през сайта. Ако статусът й е " Доставка ", значи вече пътува към вас :)

Всичко се изпраща с опция преглед, за да може да я върнете, ако нещо не ви допада. Имайте предвид, че понякога допускам грешки. Ако имате проблем с пратка, не се притеснявайте да се свържете с мен - ще бъдете компенсирани :))

Колко материал ми е необходим за изплитане на панер / чанта?

Няма как да получите конкретен отговор на този въпрос, тъй като има значение дали има кожена основа, дървена основа, с кой номер кука плетете, какъв модел прежда, какъв вид плетка, както и точни размери на желаното изделие. Дори след тази информация няма как да ви кажа точно колко метра прежда ще ви бъдат нужни. Най- добре първо намерете модел и начин на изработка - там ще видите какво ще ви е необходимо.

В категория БЛОГ съм дала някакви насоки :)

Преди време си бях закупила прежда от вас, но не намирам същия цвят. Дали случайно нямате останал?

Всичко налично е качено в сайта, ако не намирате същия цвят, значи е изчерпан. Не мога да ви кажа дали ще има същия нюанс и кога, обикновено всеки път цветовете са различни

Мога ли да взема поръчката си на място? Кога и как?

Не, това е онлайн магазин, който не предлага  услугата вземане от място. 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас